Tuesday, February 24, 2009

ik streel je met mijn ogen

Ik streel je met mijn ogen
Daar waar mijn handen aarzelen
Ik kus je met mijn woorden
Wanneer mijn lippen haperen

Samen stappen door bos en duin
Zonnig liggen op zand of gras
Kindren spelen huis en haard
Harten kloppen eigen wijsheid

Soms delen we lief en leed
Vertellen we elkaar verhalen
Om te lachen of te huilen
Onze dagelijkse dwaasheid

Vluchtig als vlinders
Raken wij elkaar even
Met woorden en ogen
Vederlichte handen

In mijn stoutste dromen
Voel ik warm jouw armen
Proef ik zacht jouw lippen
Neem jij mijn huid en haar

Droomtijd toont mij vizoen
Runen om te binden
Een jaar en een dag
Is meer dan ik vermag

Anderen vragen
Hoor jij bij mij
Of ik bij jou
En wij maar lachen

Laat deze vriendschap zijn
Voor wat wij durven doen
Kome wat kome moge
Wie weet waartoe dit leidt

No comments: